úterý 13. srpna 2013

bdellium Tools Precision Kabuki

Pěkné odpoledne!
Když jsem nedávno prohlížela stránky eshopu moješminky.cz, tak jsem byla docela ráda, že spoustu věcí, které mě zaujaly, měli zrovna vyprodaných, takže nebudu zase utrácet... než jsem ovšem narazila na štětce bdellium Tools a řadu Pink Bambu. Protože jakmile je něco růžové, zvyšuje se můj zájem o tu věc do závratných výšin, no a tady vyústil v nákup tohohle kabuki štětce (původně jsem měla košík plnější, ale čekám ještě jednu zásilku štětců Real Techniques, tak jsem ho po důkladném zvážení s krvácejícím srdcem vyprázdnila).

Precision Kabuki, č. 957, cena 359 Kč


Štětce bdellium Tools jsou ze syntetických, hypoalergenních vláken a co se mi líbí nejvíc, jsou stejně jako všechny věci z tohoto eshopu vyrobené bez krutosti na zvířatech. Štětiny jsou krásně měkké a husté, rukojeť je dlouhá a pracuje se s ní pohodlně, celkem má štětec necelých 20 cm. Podle oficiálního popisu slouží k bezchybnému zapracování make-upu, ať už tekutého, krémového nebo pudrového.



Dřív jsem štětce moc nepoužívala a make-up nanášela jenom rukama, ale zapracování štětcem je opravdu znát, pleť působí vyhlazeněji, přirozeněji a nalíčení vydrží delší dobu. Štetec jsem zkoušela jak na tekutý BB krém, tak na pudr a s obojím si poradil výborně. Ještě musím vymyslet, v čem ho přenášet, aby se mi nezničil, asi ho zkusím nacpat do pouzdra k RT :) na obale je doporučeno prát v obyčejném šamponu, kromě toho jsem zkoušela i čistič na štětce ze Sephory a i po několika praních štětiny drží a nepelichají.


V balíčku jsem kromě štětce dostala i tři vzorečky od Barry M - dva sypké stíny Dazzle Dust a hydratační rtěnku. Nejdřív jsem si říkala, jak asi zjistím, co to je, ale na ampulce je uvedené číslo, podle kterého jde přesně dohledat, o co se jedná. Vzorky a poděkování za nákup jsou moc milá pozornost a dokonce tentokrát nezklamala ani pošta a balíček odeslaný večer z Brna jsem měla druhý den dopoledne v Praze. A navíc je poštovné zdarma!

Co vy a štětce? Jakou značku používáte?
Těším se na vaše komentáře, mějte se krásně!
N.

11 komentářů:

  1. mám doma tenhle, ale žlutý... a je fakt super, to musím potvrdit!

    OdpovědětVymazat
  2. Na tento stetec mam zalusk. Zrovna dneska jsem ho chtela objednat, takze jsem rada za tvou recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pak taky napiš svoje dojmy :)

      Vymazat
    2. To se neboj. Recenze časem určitě bude, protože na tyto štětce moc recenzí není. Jinak už je objednaný a moc se na něj těším. =)

      Vymazat
  3. Vyzeraju krasne! Inak ale neviem preco, ale myslela som si, ze su lacnejsie :)

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Budu asi potřebovat nový na líčka, tak se mrknu.

    Ráda bych tě ozvala na mou GA: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  5. Já se bez štětců obejdu, stačí mi jeden na pudr, takový menší cestovní :-)

    OdpovědětVymazat
  6. zatiaľ nejak štetec nemám, mám hubičky a špongie :).
    ale plánujem si nejaké tie kúpiť, len som sa ešte nerozhodla aké...

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě bych doporučila ty bdellium, sice mám jen tenhle, ale všude jsem na ně četla pochvaly... pak jsou výborné Real Techniques nebo Hakuro

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!