úterý 17. prosince 2013

Ochranný sprej na vlasy Lee Stafford

Dobré ráno!
Vždycky jsem se snažila mýt vlasy tak, abych se nemusela fénovat a stihla uschnout přirozeně. Bohužel poslední dobou absolutně nemám čas, samy mi schnou přes tři hodiny a to je luxus, který si nemůžu moc často dovolit. Tak holt šahám po fénu. Mamka mi proto loni k Vánocům koupila Ochranný sprej od Lee Stafford, o kterém vám dneska něco řeknu.


Sprej obsahuje panthenol a extrakt ze zeleného čaje, které mají vlasy chránit před vysoušením a poškozením. Slibuje vlasy zdravé, lesklé a voňavé. Vlasy mám, myslím, poměrně zdravé od přírody, každopádně ani tím častým fénováním se mi nezačaly nijak ničit nebo třepit, výraznější lesk jsem ale nezpozorovala a díky bohu mi vlasy po spreji nevoní. Vůni zeleného čaje mám ráda, ALE tenhle sprej je cítit, jako byste čajové listy naložili do lihu. Proč? Protože na prvním místě ve složení je - denaturovaný alkohol! Proč proboha do výrobku, který má zabránit vysušení vlasů, někdo nacpe alkohol?! Já osobně s vysoušením nebo citlivou pokožkou hlavy problém nemám, ale po použití spreje jsem měla vlasy takové divně tvrdé a "pichlavé". Takže možná sice vlasy před horkem ochrání, ale pokud máte citlivou kůži nebo vlasy od přírody sušší, tak ho nedoporučuju.

bohužel, malá kulatá lahvička, takže okraje trošku ujely, ale obrázek si snad každý udělá, složení je celkově nic moc...

Darovanému koni na zuby nekoukej, tak jsem ho teda skoro vypotřebovala, ale znovu si ho rozhodně nekoupím. Kladně hodnotím obal, růžová je super, malá cestovní velikost je praktická; mít velkou, tak mě asi klepne. Výrobky Lee Stafford zakoupíte v prodejnách nebo e-shopu Profimed, tenhle 50 ml sprej stojí 99 Kč, velká verze má 200 ml a je za 295 Kč. Momentálně používám sprej Missha, který jsem našla v prvním Misshaboxu, otázka je, jaké je jeho složení, nikde jsem ho na netu nedohledala a na obale je to jenom korejsky. Takže možná budu taky nepříjemně překvapená, zatím žiju ve sladké nevědomosti :D
Máte se značkou Lee Stafford zkušenost? Používáte tyhle spreje, nebo si myslíte, že je to zbytečnost?

4 komentáře:

  1. Měla jsem jen suchý šampón a ten mě teda nijak neoslnil. Já ráda používám termo sprej od Baley, dle mého funguje, hezky voní a stojí pár kaček. Ale došel mi, takže teď taky používám taky sprej od Misshy, tak uvidíme.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Lee se mi líbí designově, ale jinak jsem od nich ještě nic neměla, ale ráda bych vyzkoušela suchý šampón. Téměř všude jsou na něj kladné ohlasy. Tenhle ochranný sprej mě vůbec neoslovil. A už vůbec to, že má ochraňovat vlasy, a má v sobě moře alkoholu.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajimavě :) ještě jsem od nich ale nic neměla :)

    Lucy Enne

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Značku mám ráda kvůli designu, používala jsem od nich pár věcí, ale co jsem se dala na přírodní péči, tak už od nich nic nechci vidět:D Mám doma ještě sprej, který zabraňuje krepatění a vlasy má udržet rovné/to nedělá/ a lesk s arganovým olejem, který není nejhorší, ale už se nemůžu dočkat až to všechno vypatlám:D
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!