úterý 29. července 2014

Korekční pero na nehty od Avonu

Pro část z vás je tohle zbytečnost, já jsem ale při lakování trochu (víc) nešikovná, takže když mi z Avonu přišlo na testování Korekční pero na nehty, byla jsem ráda, protože je to věc, kterou mám i od jiných značek a pravidelně používám. Dneska to bude taková rychlorecenze, protože moc nevím, co bych k tomu mohla vymyslet :D


Obal je jednoduché bílé pero s víčkem, zabalené ještě v krabičce. Kdyby bylo barevné, určitě by se mi to líbilo víc. Napuštěné odlakovačem bude asi dost, protože je jím pořádně cítit. Hrot je poměrně ostrý a tvrdý, první použití bylo docela obtížné, protože chvíli trvalo, než se "nacucal" a začal ten odlakovač vypouštět, a to jsem ho měla víčkem dolů, aby ten obsah stekl. Je přesné, hrot se ani po delším používání vůbec netřepí.


Jako velké negativum vidím to, že oproti perům od s.h.e. a Essence, která používám taky, tohle neobsahuje náhradní hroty. Přitom v zadní části na ně prostor má, jde dokonce otevřít, ale nic tam není. Rozhodně bych při jeho ceně čekala, že bude na víc použití. Třeba to Essence stojí 70 Kč a obsahuje vlastně 4 hroty, které mají stejnou životnost jako tenhle. Barvu začíná pouštět zhruba po 7 použitích, lakovala jsem červené, růžové a jeden modrý lak, přetahy mám hodně velké hlavně na pravé ruce. Pokud jste šikovnější a korigujete jen malé plošky, tak vám předpokládám vydrží delší dobu.


Takže pero rozhodně není špatné, ale za plnou cenu 159 Kč bych čekala víc než jeden hrot na nějakých maximálně deset použití. Seženete ho přes AL/AG.
Používáte korekční pera nebo vám to přijde zbytečné?

11 komentářů:

  1. Nepoužívám, sice nejsem úplně nejšikovnější, co se týče lakování, ale vždy to za čerstva trochu upravím a je to :-) A fakt nechápu, proč tam nejsou ty náhradní hroty :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám to od Essence už po druhý a je super :), je divný, že tomuhle nejsou náhradní hroty, za tu cenu :/

    OdpovědětVymazat
  3. Když se mi náhodou něco nepovede, vezmu vatovou tyčinku a opravím to s ní. Dávat tolik peněz za pero bez náhradních hrotů je fakt šílený :)

    OdpovědětVymazat
  4. já je používám, ale snažím se být co nejpreciznější, ale někdy prostě člověku ruka ujede :D a je škoda, že tam žádné hroty nebyly, kdyby alespoň 2, tak by to bylo hned lepší :))

    OdpovědětVymazat
  5. Korekčné perá používam pravidelne, proste sa nezvyknem na 100% vždy trafiť :D a tiež mám radšej to od S-he. Lepšia cena a určite ho použijem častejšie ako toto od Avonu...

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda měla kdysi jedno o Essence a nijak zvlášt mě nezaujalo :). Málo kdy přetáhnu, a když ano, tak většinou použiju jen vatovou tyčinku.

    OdpovědětVymazat
  7. Korekční pera mám, ale přijde mi, že stejně častěji používám ušní tyčinku namočenou v odlakovači :D

    A.

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě jsou to vyhozený peníze, navíc nemá ani náhradní hroty a celkem rychle vysychá ...:(

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle by se mi hodilo, ale spíš bych si koupila asi nějaké pero, které vydrží trochu dýl :)

    OdpovědětVymazat
  10. Korekční pera zbožňuju, ale mám právě Essence s náhradními hroty a i tak daleko levnější..

    OdpovědětVymazat
  11. Korekčí pera nepoužívám - vždycky si vystačím s vatovou tyčinkou namočenou do odlakovače:D Možná si časem nějaké pořídím, ale asi spíš teda to od Essence, protože je cenově přístupnější než tohle. Ale hezká recenze :)
    Chrisitne G ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!