neděle 29. března 2015

Soutěž o lístky na jarní Interbeauty - UKONČENO

Dneska pokračujeme na soutěžní vlně (která zdaleka nekončí!), mám pro Vás takovou rychlou soutěž o čestné vstupenky na Interbeauty Prague, což je kosmetický a kadeřnický veletrh, který se uskuteční 10. a 11. dubna 2015 vždy od 9:00 do 18:00 na Výstavišti v Praze - Holešovicích. Více myslím není třeba představovat, seznam vystavovatelů najdete kdyžtak tady a jdeme na to!


Lístky do soutěže jsem dostala od Modeláže nehtů, která bude na veletrhu samozřejmě také vystavovat. Já si rozhodně nenechám ujít žhavou novinku značky European Beauty Distribution, lak UpTo X, který i bez zapékání v UV lampě slibuje výdrž až 10 dní.


Tři z vás mají možnost získat po dvou vstupenkách, stačí jenom:

1. Sledovat blog přes GFCm Instagram nebo Facebook (mimochodem Modeláž je také na FB).
2. Zanechat pod článkem komentář, jestli jste někdy na kosmetickém veletrhu byly nebo který z letošních vystavovatelů na Interbeauty vás zaujal nejvíc.
3. E-mail nepište, výherkyně mě kontaktují po vyhlášení samy!

Soutěž potrvá do pátku 3. dubna 2015 do půlnoci, výherce vybere random. Držím palce!


Velice děkuji Modeláži nehtů za poskytnutí lístků do soutěže!

26 komentářů:

  1. Tak to je perfektní soutěž! Bohužel jsem nikdy na takovémto veletrhu nebyla. No a který vystavovatel mě zaujal nejvíc, to nemohu říct, láká mě jich spousta, ale namátkově třeba Bomb Cosmetics. :-)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá soutěž! Na veletrhu jsem nebyla, ale moc ráda bych se letos podívala :-) Zastavila bych se určitě u Kapyderm, OPI a Lily Lolo.

    OdpovědětVymazat
  3. Na veletrhu jsem byla jednou, ale to jsem ještě nebyla tak kosmeticky "znalá" :D Takže jsem si to tak neužila.. Ale teď už vím přesně, co bych si nenechala ujít, co bych šla určitě okouknout a co bych si rozhodně odnesla domů :) Jinak ta výdrž laků, co zmiňuješ ve článku, vypadá zajímavě - takovou výdrž bych si nechala líbit. Asi bych aspoň jeden na zkoušku koupila, jestli to aspoň trochu odpovídá realitě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ještě jsem na veletrhu nebyla :-)
    Ale láká mi OPI, takovou krásu vidět naživo, když v Sephore slintam u stojanu, hmmm :-)
    Určitě bych si chtěla osahat Nevo...
    Momentálně se snažím o gellak v led lampe, samozřejmě mi to nejde, tak bych se tam i ráda poradila, co dělám špatně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na veletrhu jsem byla jednou, teď na podzim na Interbeauty, a původně jsem znova jít nechtěla, ale...známe. OPI, Milani, Jordana, Sleek a nejspíš daleko víc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na veletrhu jsem byla na WORLD OF BEAUTY & SPA 2015 .Tento bych také ráda navštívila,hlavně OPI a Alessandro.
    Klára

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, na veletrhu jsem nikdy nebyla, ale hrozně moc bych chtěla vidět na živo OPI, Bomb cosmetics a celý sortiment Ryor, protože když už na něco z uvedených někde narazím, vždycky mají pouze pár věcí a já tak nevím, o co přicházím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taj ja to zkusim. Kdyz vyhraju, tak pujdu. No jasne, ze jsem uz byla.. :D nejvic me zajima Shellac, a pak by se videlo. Dost se necham ovlivnit temi kuponky u vstupu.

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji na FB (Andrea Mikolášová) i na Instagramu (Andymikol) :) Jinak na Interbeauty Prague jsem byla poslední dva podzimní ročníky a pokaždé jsem si to opravdu užila :) Nejvíc se těším opět na stánek se Sleekem a letos bych ráda zkusila BB cream od Misshy. Loňský podzim mě opravdu potěšil sortiment do Bomb Cosmetics.

    OdpovědětVymazat
  10. Jeste jsem na zadnem veletruhu nebyla, ale strasne rada bych si prohledla vsechny znacky, ktere nejsou normalne dostupne :)

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Tereza Hlínová a IG Elwenderion :-)
    Na takovémto veletrhu jsem ještě nebyla (většinou jsou v Praze:-( ),ale moc bych chtěla a toho by byla jedninečná příložitost - jen si zaplatit vlak :-D
    Chtěla bych omrknout OPI, když o tom všici tak mluví a vidět všechen Sleek pohromadě :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Na veletrhu jsem ještě nebyla, ale letos se chystám a těším se, že poznám nějaké nové značky :)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC i Facebook jako Lucie Tučková
    Na veletrhu jsem ještě nikdy nebyla, ale letos bych se tam moc ráda podívala. Nejvíc by mě zajímal Sleek, protože mám zálusk na nějakou jejich tvářenku. A taky moje srdce touží po nějakém OPI laku :D

    OdpovědětVymazat
  14. Na beauty veletrhu jsem zatím nebyla, ale měla bych to napravit! Skvělá příležitost, jak si rozšířit kosmětické :)

    OdpovědětVymazat
  15. Chtěla jsem jet na podzimní,ale bohužel jsem to nestihla kvůli škole :-( ale na jarní termín jedu na 1000% takže lístky by se rozhodně hodily :))

    OdpovědětVymazat
  16. Rada bych se na veletrh podivala, jeste jsem tam nebyla, ale podle clanku a tak to musi byt super..navic mam narozky a o vikendu dostanu penizky,tak bych je mela kde utratit 😊 moc hezka soutez 😉

    OdpovědětVymazat
  17. Rada bych se na veletrh podivala, jeste jsem tam nebyla, ale podle clanku a tak to musi byt super..navic mam narozky a o vikendu dostanu penizky,tak bych je mela kde utratit 😊 moc hezka soutez 😉

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    Byla jsem pouze na World of beauty & spa 2015 :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě nikdy jsem na žádném veletrhu nebyla, ale moc bych se tam chtěla podívat :-) s kamarádkou vyrážíme, takže by se rozhodně lístky šikly ;-) :-D kde jinde totiž nasbírat inspiraci, rady a nové zkušenosti než na takové mega akci :-) a když už, tak už!! Nic se nemá dělat napůl přeci!! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Na kosmetickém veletrhu jsem byla někdy před hodně lety a pak až vloni na podzim právě na Interbeauty a byla jsem fakt nadšená, takže se tam teď chystám znova! A zajímat mě asi nejvíc budou různé kravinky na nehty (Modeláž nehtů nevynechám) a pak štětce. A X dalších věcí, na které během procházení mezi stánky narazím :-D.

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Barbora Hápová, byla jsem nedávno v Letňanech a tak bych se chtěla podívat tady, co je tam jiného :)

    OdpovědětVymazat
  22. Natálko skvělá soutěž.:) Já bych určitě mrkla na slavné tvářenky Milani a řasenku Jordana a pak co by mi cvrnklo do nosu. :-P Na veletrhu jsem nikdy nebyla, zatím mi to nevycházelo, ale letos se chystám, takže lístky by byly supr dárek.:)

    OdpovědětVymazat
  23. Na veletrhu jsem byla na podzim, tak bych rada zkusila i jarni verzi :) Vloni me bavilo OPI a Sleek :) Diky a mej se :)

    OdpovědětVymazat
  24. Na veletrh se vždycky chystám jít, ale nějak se tam nakonec nedostanu :D ale kdybych nááhodou vyhrála, tak bych se tam 100% dostala :D Nejvíc by mě zajímalo asi Kapyderm :)

    OdpovědětVymazat
  25. Natalko, tak ja si take zasoutezim, pro tu Iri ;-) Sleduji Ig , Fb bohuzel nevedu...na veletrh jezdim pravidelne snad 5let, prvni smer je vzdy k Modelaznehtu.cz tam si davam rada kavu, ptz mam clenskou kartu a divam se na praci slecen. Pak samozrejme stanek Sleeku. Natalko jestli mas nejake kontakty na modelaznehtu.cz je jedna vec kterou postradam, fotky gelu EBD jsou na strankach velice mimo, co se barev tyce, prakticky nelze pres net objednat, je to totiz strelba naslepo, pokud ty gely nemas, nebo si je nevidela na veletrhu, myslim, ze by spouste holek bodla gelerie realnych barev, nebo INSTAGRAMOVA stranka, kam pres nejaky hashtag muzeme davat fotky....jestli toto nejak funguje na FB nevim. Dekuji

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji přes GFC, na Interbeauty ani na ničem podobném jsem ještě nebyla, ale třeba se mi teď poštěstí (:

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!