neděle 19. července 2015

Nars: Deep Throat

Kdo by neznal legendární NARS tvářenky... Upřímně mi některé jejich prvoplánově šokující názvy přijdou trochu divné, značka jako celek na mě působí celkem luxusně, takže tuhle potřebu nechápu a moc mi k jejich image nesedí, ale budiž. Asi jsem nějaká upjatá :D


Dlouho jsem ale nad nějakou přemýšlela, jen odstíny mi přišly moc třpytivé nebo se mi nelíbily, až na Deep Throat. A zrovna ten se ke mě díky instagramové kosmetické guru Martině dostal, v roztomilé mini verzi.



Obal je krásný, elegantní černou nejde nic pokazit, vevnitř je na nějakou rychlou kontrolu během dne celkem použitelné pidi zrcátko. Nevýhodou obalu je lehká pogumovanost, takže neustálé fleky a přilepený bordel jsou zaručeny. Já ji proto radši ještě dávám i do krabičky, aby byla delší dobu hezká (krabička už ale bohužel odchází do věčných lovišť). Tvářenka vůbec nijak nevoní, ale to mi ani nevadí, voňavou dekorativku moc ráda nemám. Nepráší ani při divočejším zašmrdlání štětcem.


Na první pohled vypadá celkem třpytivě, nevím, nakolik je to vidět z fotek, ale třpytky v ní jsou. Naštěstí se pak při aplikaci jakoby lehce "rozpustí" do barvy, zbude jich jen maličko, ale samozřejmě rozjasňovač už třeba není, tvářenka sama o sobě dodá tvářím lesk tak akorát. Efekt na obličeji je pak takový jemně lesklý a šťavnatý, vypadá to moc hezky. Spíš ji ale doporučím na světlou pleť, na opálenější by podle mě zanikla.


Bohužel na to, jak populární a drahý produkt to je, mám dvě výtky - k pigmentaci a výdrži. U pigmentace jsou blbé dva extrémy, přehnaná (zdravím Urban Decay) a malá. A to je problém téhle tvářenky; je třeba šmrdlat celkem dost, aby byla vidět, kor teď v létě, kdy už i já jsem trochu chytla barvu. Taky rozhodně nevydrží celý den, ve výdrži ji trumfne moje Essence i Catrice, což je teda u tvářenky za víc než tisícovku dost smutné.


Takže ve finále jsem ráda, že se ke mně dostala darem a nemusela jsem za ni utrácet, protože bych byla asi dost zklamaná. Plnou cenu velkého balení teď z hlavy nevím a Sephoře se radši v období slev vyhýbám, ale je to myslím přes 1000 Kč (prcek samostatně k dostání není). Takže pokud si děláte zálusk na nějaký high-end, radši za sebe doporučuju MAC. 

15 komentářů:

  1. No ty názvy říkal Francois Nars, že má podle toho, co ho u vymýšlení těch tvářenek inspirovalo, takže tak... :D já mam jejich tvářenky moc ráda, každodenně nosím Matu Hari. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A rtenky pry podle jeho osudovych zen. Ma to ale pestry zivot! :D

      Vymazat
    2. to teda :D já mám rtěnku Natalii, jak jinak, takže s tímhle typem inspirace jsem spokojená!

      Vymazat
  2. Nevim, jestli je to tím, že se u Tebe jedna o miniaturu a nějak ošidili kvalitu, ale já ji mám v plně verzi a je to moje oblíbená tvarenka. Pigmentovaná je akorát, nijak s ní při aplikací nezapasim a je na mě krásné vidět i přes opálení. Co se týče výdrže, skoro nic mi nedrží, ale tvarenky Nars dají v pohodě 12 hodin.

    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám obě verze - plnou i mini, jsou stejné. Výdrž cca 8 hodin. No, mám lepší tvářenky.

      Vymazat
    2. já právě taky. ona jako nezmizí úplně, ale prostě mě štve, že když odcházím z práce, tak se musím přemalovat, protože už skoro vidět není... ale co se týče rozdílu kvality miniatury a plné tvářenky, tak kdyby to tak bylo, tím větší mínus pro ně. třeba OPI mini laky jsou oproti velkým slabší a taky mě to štve a už si od nich žádný nekoupím

      Vymazat
  3. stále rozmýšlam nad nejakým produktom od Nars a veľmi ma lákali práve tvárenky, ale tak radšej sa asi pozriem po niečom inom :)
    ale zase podľa Maru s UltimateChic je fajn a hlavne tá výdrž, tak teraz neviem :D asi musím vyskúšať sama a potom súdiť :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuju zkusit make-up, mám super zkušenost s Weightless Foundation a hlavně mají úžasný výběr odstínů ;)

      Vymazat
  4. Vždycky jsem chtěla Nars tvářenku :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam plnu verziu Mata Hari a je top!!! Pigmentacia a vydrz su skvele!

    OdpovědětVymazat
  6. Me ty nazvy azjako neprijemne pohorsuji, zemi to u tehle znacky prijde nimo, pochopila bych to treba u vystredni Kat von D.
    Jsem rada, ze jsem zadnou nevybrala... Na me je to moc trpytkarna. Ale ten Albatross a treba i Laguna mi obcas lezi v hlave, jenze ta kvalita mi pripafa neodpovidajici cene. Asi ozelim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych chtěla zkusit ještě víc jejich věcí, zatím mám zkušenost jen s tvářenkou, MU a rtěnkou... možná ten slavný korektor nebo něco z nějaké limitky...

      Vymazat
  7. Hmmm, hmmm... čekala bych lepší kvalitu. No stejně mě z Nars sortimentu lákají jen Audacious rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rtěnku mám jednu, Natalii, a má moc hezký odstín, ale teda fest vysušuje, protože je matnější a držák (i když ustupuje tak pitomě, nerovnoměrně)... ale pro ten název jí to odpustím, tu bych si asi koupila, i kdyby byla černá :D

      Vymazat
  8. Natálko, musím se přidat. NARS tvářenky nejsou žádný hit :-(. Pominu-li obal, na kterém je po prvním použití vidět úplně vše a vypadá docela "olezle", vadí mi průměrná pigmentace a i výdrž. Možná by NARS mohl ubrat na provokativnosti názvů a přidat na kvalitě.... můj názor :-D.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!