čtvrtek 28. ledna 2016

Essence: All About Nudes

Poslední dobou se učím víc používat oční stíny a od pár nude mono stínů jsem přesedlala na paletky a dokonce se je snažím střídat a nepoužívat půl roku jednu stejnou! Moje oblíbená stálice na dny, kdy se mi nechce nic vymýšlet nebo kdy jen potřebuju rychle a decentně namalovat, je tahle malá krasavice od Essence - All About Nudes. Stíny Essence jsou sice z té levnější kategorie, ale myslím si, že rozhodně nejsou špatné. A tahle paletka se povedla!



Obal je bytelný, dokonce se mi ani neošoupal nápis a nerozpadly panty, a to ji tahám neustále v taštičce. Jediné, co bych takhle na první pohled vytkla, je, že některé stíny vypadají docela podobně, v panu i potom na oku.

na sluníčku...

... a ve stínu

Jinak se mi ale poskládání celkem líbí, i když dva třpytivé stíny téměř nevyužívám. Nejsvětlejší stín je super pod obočí, prostřední čtveřice na vystínování oka a nejtmavší používám na spodní linku (třpytky jsou v něm naštěstí málo a spíš po povrchu).

a z druhé strany na sluníčku...

... i ve stínu :)

Prašnost tu je, ale popravdě to není o moc horší než stíny z On the Run od Urban Decay. Záleží taky na štětci a člověk to nesmí rozrývat jak krtek. Dobře se mi s nimi pracuje s Essence štětcem na korektor (tenhle), třeba takový Real Techniques až tak dobrý není. Výdrž bez báze je srovnatelná se Zoevou, odpoledne už mizí a lehce se slévají, s bází (používám Yves Rocher) vydrží stejně syté a na místě až do odlíčení. 

Pigmentace vám možná ze swatche přijde slabší, ale jednak je to bez báze a hlavně kolikrát přehnaná pigmentace není nutně žádoucí nebo zárukou kvality. Já jsem spokojená a na oku jdou barvy vidět dostatečně.

swatch je jedno máznutí štětcem, bez báze

Paletka je za mě opravdu povedená a vzhledem k ceně je výkon více než slušný. Na každodenní líčení nebo třeba na různé experimenty jsou tyhle Essence paletky ideální - k dostání jsou ještě varianty Bronze, Roses, Greys a Vintage. Seženete je v drogeriích nebo na e-shopu Kupkosmetiku.cz za 109 Kč. Jednotlivé stíny jsou sice menší (celkem má paletka 9,5 g), ale rozhodně neubývají nijak závratně a vydrží dlouho. Já ji používám pravidelně asi 4 měsíce a dno se mi začalo ukazovat jen u nejpoužívanějšího stínu.
Máte některou z těchto paletek? Nebo jiné Essence stíny?


Děkuji Mark Distri a e-shopu kupkosmetiku.cz za poskytnutí paletky k recenzi!

12 komentářů:

  1. Tyhle paletky All about mám ráda, nejraději tu Rose :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ségra ji má a právěže když ji vidím na živo, tak mi přijdou ty stíny hoodně podobné, ale jinak je hezká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlela jsem nad ní, ale vzhledem k tomu, že mám ve stejném stylu Nakedky, tak bych asi nevyužila.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám all about roses, která se mi barevně líbí asi nejvíc a jsem s ní také moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám taky paletku, all about bronze a je moc prima :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Koukala jsem na ně nekolikrát, ale nakonec jsem do nich nešla, barvy mi připadají až moc všechny stejné a hlavně jsem si zakázala kupovat stíny essence, nikdy jsem s nimi nebyla spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka se mi zalíbila ve variantě "All about vintage", ale vadí mi, že jsou až moc vozivé a nejsvětlejší čtyři vypadají spíš jako rozjasňovač. Z levných paletek mám raději Freedom makeup :-) .

    OdpovědětVymazat
  8. Ty swatche nevypadají špatně, já se na paletku často dívám v drogeriích, ale ještě jsem se neodhodlala ke koupi a taky jich mám doma už požehnaně a moc je nepoužívám ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ráda tyhle zemité, přirozené barvy.

    OdpovědětVymazat
  10. Já bez očních stínů už ani ránu!
    Vzhledem k tomu, že mám strochu mastnější oční víčka, tak mi stíny od Essence moc nesedí:( Ale musím uznat, že paletka má nádherné odstíny a je skutečně krásně poskládaná:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Paletku vlastním a som s ňou veľmi spokojná :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  12. tiež som na ňu pozerala,ale keďže mám takýchto nude paletiek väčšinu, tak som odolala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!