čtvrtek 27. října 2016

t: by tetesept: voňavé koupání

Už jste určitě na některém blogu četly o úžasném relaxačním eventu u příležitosti uvedení značky t: by tetesept na český trh. Když jsem otevřela pozvánku a viděla, že akce se bude konat v Sauna Spotu Dvorce, byla jsem nadšená, protože saunování miluju! Týden před akcí byl poměrně pracovně náročný, takže jsem se k tomuhle odpoledni opravdu hodně upínala... no a povedlo se na jedničku!


Foto: Mark Distri

Jednak mě velmi zaujalo místo, o téhle sauně jsem dřív nevěděla, určitě sem někdy s přítelem zajdeme, byť to máme z Dejvic trošku z ruky. Jsou tu celkem čtyři sauny (dvě klasické finské, jedna aromatická a jedna solná), z toho jedna s výhledem na Vltavu a Zlíchov, a také možnost masáží. No a hlavně jsme se zase sešly ve výborné sestavě a strávily jsme celé odpoledne až do pozdního večera povídáním a relaxováním s dobrým jídlem. Jen je škoda, že se nás do sauny vydalo jen pár, takovouhle příležitost bych si ujít nenechala!


Foto: Mark Distri

Fotila jsem to večer, omlouvám se za kvalitu

Značku tetesept určitě z našich drogerií znáte. Je ale zaměřená více "zdravotně", např. na regeneraci svalů po cvičení nebo na pomoc při léčbě nachlazení, a i obaly tomu odpovídají. Naopak její mladší sestřička t: by tetesept je taková líbivější, má krásné obaly, zajímavé a neotřelé vůně a podle mě se perfektně hodí i jako dárek. Jak padlo i na akci, tetesept evokuje hlavně "zdraví", t: by tetesept spíše "lifestyle".

Foto: Mark Distri

Momentálně najdete exkluzivně v síti drogerií DM dvě pěny a dvě soli do koupele, které brzy doplní ještě vánoční sady dvou pěn nebo tří solí. A protože doma máme vanu napuštěnou v jednom kuse (ach, ty účty za vodu... ale když je to taková pohoda...), tak jsem samozřejmě všechno hned poctivě ozkoušela!

Foto: Mark Distri

Fialová pěna "Odpočinek" obsahuje extrakt z ylang-ylang a růžové orchideje. Má fialovou barvu, která trochu zůstane i po napuštění, a voní krásně jemně květinově. Není to silná vůně, ale i tak jde z vany cítit. Díky mandlovému oleji nevysušuje a pečuje o pokožku těla.

Foto: Mark Distri

Druhá pěna "Pro mě" obsahuje extrakt z fíků a mochyně (mňam, miluju!) a voní krásně sladce, jako multivitamín, oproti první je opravdu vůně intenzivní. Já cítím hlavně ty mé milované mochyně. Opět obsahuje olej, tentokrát jojobový, aby kůži během koupele nevysušovala.

Za fotku děkuji mojí Nikolce Mademoiselle M <3

Obě pěny hlavně úplně perfektně pění! Občas jsem to trošku přehnala a vanu jsme měli jak v Hrnečku, vař! Každopádně za mě super, protože není nic horšího než nijaká pěna, která hned splaskne a ještě třeba vysušuje, brr... Pěny mají objem 420 ml a stojí 139 Kč.

Dívala jsem se, že na e-shopu KupKosmetiku je ještě třetí varianta pěny, "Smyslnost", s granátovým jablkem a arónií. Ceny jsou i o něco nižší než v DM drogerii.


Sůl do koupele jsem zkoušela jen jednu, ve variantě "Porce štěstí" s božskou vůní broskve a vanilky. Druhou, "Porci lásky" jsem darovala <3 Protože je to sůl, tak nepění, ale krásně zabarví vodu a provoní koupelnu. Navíc se mi líbí i ten nápad s darováním štěstí nebo lásky někomu blízkému :) jeden balíček soli stojí 54,90 Kč za 60 g. Líbí se mi, že na pytlíčku je drobná perforace, díky které můžete vůni očichat v obchodě.

Foto: Mark Distri

Na Vánoce bude možnost koupit buď sadu dvou pěn (a ty teda beru minimálně pro sebe, protože ty vůně...) - švestka a barevný pepř a šampaňské s perlovým extraktem, nebo sadu tří solí, ve které bude navíc kromě výše zmíněných ještě třetí, samostatně nedostupná, s vůní citrónu a podmáslí. Sady budou za 249 Kč a 149 Kč.

Za fotku děkuji mojí Nikolce Mademoiselle M <3

Pokud vy samy nebo někdo ve vašem okolí milujete koupání, myslím, že pěny nebo koupelové soli t: by tetesept jsou krásný a vhodný dárek a hodí se do každé koupelny. Sortiment bude zřejmě brzy ještě rozšířen o sprchové gely a doufám, že i o další vůně, které jsou k dostání v německých drogeriích. Výrobky nakoupíte buď v síti drogerií DM nebo na e-shopu KupKosmetiku.
Znáte značku t: by tetesept? Už jste od ní něco zkoušely?


Foto: Mark Distri

Děkuji PR zastoupení Mark Distri za pozvání a krásné dárečky!

6 komentářů:

  1. o tomto evente som čítala už na viacerých blogoch :) muselo vám byť super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že jste mě docela nalákali, třeba ty Vánoční balíčky vypadají moc pěkně, jako dárek se budou hodit! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju prohlídnout, voní strašně zajímavě!

      Vymazat
  3. Já jsem od Teteseptu měla jen kokosovou sůl a bylo to zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem spíš pěnová, ale i ty soli jsou zajímavé, hlavně hezky obarví vodu (to ta kokosová asi ne, ale tyhle nové jsou pěkně barevné).

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!