pondělí 28. listopadu 2016

tetesept: Herbs & Oils

Sychravé počasí posledních dnů mě láká čím dál častěji večer do vany, takže podzimní koupelová novinka tetesept Herbs&Oils, která mi minulý týden dorazila, se perfektně hodí! 



Sáček má dvě oddělené části, jedna obsahuje vonnou mořskou sůl, druhá pečující olej. Použít je můžete obě naráz, nebo si do koupele nasypat jen sůl a olejem se potom namazat místo tělového mléka.


Na vyzkoušení jsem dostala obě varianty - Divokou růži s levandulí a Mučenku s pomerančem. Zatím jsem se koupala jen v první, sůl jemně a relaxačně voní, není to žádná chemická vůně, ale není ani nijak výrazná. Vodu lehce zabarví, ale ne tak moc jako třeba soli t: by tetesept, které jsem zkoušela nedávno


Olejová složka obsahuje jojobový, mandlový a švestkový olej a olej z bambuckého másla. Nepřidávala jsem ji do vany, ale zkusila jsem se s ní namazat po koupeli, většinou používám po koupání místo tělového mléka právě oleje. Textura je krémová, krásně se roztírá, ale neměla jsem pocit až takové hydratace jako s některými jinými oleji, které používám. V sáčku je ale oleje hodně, takže druhé balení zkusím napůl - část do vany, zbytkem namazat.

Složení neobsahuje minerální oleje, silikony ani konzervanty a soli jsou také vhodné pro vegany!


Koupel byla se solí moc příjemná, ale já mám celkově radši pěnu, takže po druhém sáčku sáhnu až po delší době. Pokud ale tolik nemusíte pěny, ale chcete si užít voňavý relax ve vaně a ještě i pečovat o svoji pokožku, na tyhle novinky mrkněte. Seženete je v síti drogérií DM za cenu 54,90 Kč a o něco levněji také na e-shopu KupKosmetiku (zde!).
Používáte soli do koupele nebo jste taky spíš pěnové? Zaujala vás tahle novinka?


Děkuji Mark Distri za zaslání produktů k vyzkoušení!

P. S. E-shop KupKosmetiku pořádá tradiční výprodej, tentokrát již tento pátek 2. prosince 2016!


6 komentářů:

  1. Mám ráda všechno s pomerančovou vůní, škoda že jsi ho zatím nezkusila taky, ale asi si pro něj dojdu sama do obchodu i tak :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teda novinka zaujala hodně, jenom se mi balíček na poště poškodil, a tak jsem bez jednoho olejíčku, takže ten druhý si hodlám náležitě užít ! .)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to je škoda... ale je ho tam opravdu vydatně, takže ti možná vystačí i na obě solné koupele ;)

      Vymazat
  3. Hneď mám chuť na horúcu kúpeľ. Bohužiaľ nemám doma vaňu :-(

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!