neděle 19. března 2017

Remescar: Pop-Up event

Minulý víkend jsem se s kamarádkami zúčastnila trochu netradiční akce, na které byla představena značka Remescar a její aktuální novinka, krém proti váčkům a kruhům pod očima. Netradiční byla akce v tom smyslu, že nebyla jen pro uzavřenou blogerskou společnost, ale mohla se přijít podívat i veřejnost, krém vyzkoušet a případně i za akční cenu zakoupit.



Já, Barča, Terka a Niki a selfíčko pod dohledem Kristý!

Vše se konalo v moderních prostorách The Senses na Smíchově. Vůbec jsem tohle místo neznala, působilo to tam tak úplně "blogersky a instagramově" :D samozřejmostí bylo malé občerstvení, nachystané byly i stolky vizážistů, kde jsme mohly vyzkoušet nový krém přímo na vlastní oči a pak se ještě nechat krásně nalíčit. Já jsem se dostala pod štětec velmi milému a příjemnému Lukáši Beranovi, který mi vysvětlil, jak krém používat a aplikovat.

Foto: Tomáš Česálek

Foto: Niki

Přípravek je určený na korekci kruhů a otoků pod očima. Nejedná se vyloženě o péči, účinek se totiž projeví okamžitě. Krém se aplikuje na běžný oční krém a během chvilky má pleť pod očima vypnout. Opravdu to pocítíte, takové lehčí pnutí, ne nic silně nepříjemného, ale znát to je. Zřejmě to bude obsahem kaolínu, jako když si dáte jílovou masku na obličej, taky po chvíli tak "zatuhne". 

Barča jde na věc :D

Lukáš a Niki v akci :)

Krém je také lehce tónovaný a po jeho použití už by nemělo být potřeba použít korektor. Pokud ale potřebujete, tak ho nanášejte jen velmi opatrně, poklepáním a velmi malé množství, protože se může na pleti zdrcnout (třeba YSL Touche Éclat na něj opravdu nedoporučuju!). Je třeba tu aplikaci vychytat, krém reaguje na každé pleti jinak.

Foto: Tomáš Česálek

Zatím jsem se ještě nedostala k pravidelnému zkoušení, měla jsem krém na sobě jen z akce, takže nemůžu úplně zhodnotit účinky, přece jen ráno během týdne nemám moc čas experimentovat. Už při aplikaci na ruce jsme si ale s holkama všimly, že vyplní jemné linky a působí tak silikonově, kůži velmi zjemnil. Korektor za mě ale určitě ještě ano, kruhy mám velké a funguje mi na ně jen Photoshop :D

Foto: Tomáš Česálek

Podrobnější informace najdete na webových stránkách Remescar - podrobnosti o produktu, tipy a rady, jak jej správně používat, a odpovědi na otázky.
Znáte značku Remescar a tenhle krém? Nebo máte nějaký jiný tip na boj proti kruhům?

Foto: Tomáš Česálek

Děkuji společnosti Mark Distri za pozvání na akci!

4 komentáře:

  1. Krém jsem viděla v reklamě ale trochu mě odradila cena. Snad se brzo objeví i nějaké delší recenze!

    OdpovědětVymazat
  2. Já se nemůžu dočkat až jej vyzkouším ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá že ste si akciu naozaj užili, baby ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!