neděle 6. srpna 2017

3x báze pod oční stíny

Pro někoho možná zbytečný produkt, pro jiného zase nutnost, bez které líčení nebude kompletní. Báze pod oční stíny jsem začala používat relativně nedávno, protože líčení očí jsem dřív moc nedala, ale co jsem se začala trošku víc snažit a kombinovat víc barev, tak jsem si navykla bázi používat pravidelně.



Je to jako všechno v kosmetice věc individuální a taky nemám vyzkoušeno až tolik druhů, takže to prosím neberte jako nějaký jednoznačný žebříček. Navíc je nepoužívám vůbec z důvodu zvýraznění intenzity barvy, s pigmentací všech svých stínů jsem spokojená i bez báze, takže takový ten srovnávací test se stínem jsem sice dělala, ale ve finále mi přišel na fotkách bez výpovědní hodnoty, tak tu není. Bázi pod oční stíny používám výhradně pro udržení stínů na místě od rána do večera.

Zleva: Yves Rocher - Dermacol - Too Faced

Vezmeme to vzestupně. Za mě nejslabší kousek je Eye Shadow Base od značky Dermacol. Podle jejich webu má být doporučována Asociací vizážistů a stylistů ČR, ale teda nevím, asi dělám někde chybu. Je bezbarvá a má divnou silikonovou konzistenci a je třeba strašně hlídat množství - když jí nanesete víc, tak začne okamžitě žmolkovatět a drolit se a stíny na ni prostě hezky nenanesete, takže to množství zmenšujete, zmenšujete, až vám vlastně na víčku nezbude skoro nic. Po vychytání použitelného množství mi bohužel přišla stejně slabá výdrž, večer byly stíny dost slité do linek. Pokud byste ji chtěly i přesto risknout, seženete ji v každé drogerii a stojí myslím kolem 100 Kč za 7,5 ml.

A rozetřeno: Yves Rocher - Dermacol - Too Faced (toho stínu si nevšímejte, viz výše)

Po zklamání s Dermacolem jsem dlouho používala bázi Yves Rocher, která rozhodně není špatná a kdybych nenašla lepší, tak bych u ní asi zůstala. Jedině mi trochu vadilo, že má až příliš žluté zabarvení, ono to pak sice na víčku není vidět, ale u některých hodně světlých stínů jsem měla pocit, že jejich barvu mírně mění. Nebylo ale třeba řešit přesnou gramáž jako u Dermacolu, na víčko se příjemně nanášela a roztírala, stíny s ní držely pěkné až do večera, jen někdy ve velkých vedrech jsem pozorovala slévání. K dostání je na prodejnách Yves Rocher, plná cena je 289 Kč za 7 ml.


A pak jsem loni v květnu k nákupu v Sephoře dostala miniaturku slavné Shadow Insurance od Too Faced a byla to láska, která trvá dodnes :D má tělovou barvu a příjemnou konzistenci, krásně se nanáší a roztírá, nedrolí se, není třeba si hlídat množství (někdy tubičku zmáčknu moc intenzivně a vyjede mi produktu víc, ale na víčku se to ztratí), stíny si s ní rozumí a hlavně drží, od rána do večera, v zimě, v teple, žádné slévání, žádné vytrácení se... Rozhodně si ji pořídím znovu. Cena je podle mě adekvátní výkonu, navíc jí stačí malinko, takže vydrží věky. Plná cena je 480 Kč, nevím, kolik má přesně ml, já mám tu malinkou, co má 5 g a vydržela mi při téměř každodenním používání rok a půl, a seženete ji v Sephoře.
Jakou používáte bázi pod oční stíny? Máte s některou z těchto zkušenost?

10 komentářů:

  1. Mě báze od YR bohužel přijde k ničemu, stíny mi s ní nedrží :-/
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádce zase vůbec nesedí ta TF, taky záleží, jaká má člověk víčka sama o sobě. Proto bych se bála investovat třeba do NARSu, tyhle jsou všechny ještě relativně levné :)

      Vymazat
  2. Já jsem teď hodně překvapená z báze od Essence, zatím jsem ji teda zkoušela jen 2x, takže ještě budu testovat s více stíny, ale zatím mi líčení vydrželo celý den! :-O a vzhledem k tomu, že TF mi nedrží, takže jsem musela kupovat drahý NARS, by tohle byl objev roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrý objev! Na ten NARS čtu všude chválu, ale nějak se mi za něj ty peníze dávat nechce...

      Vymazat
    2. Tak bohužel, Essence sice špatná není, ale celý den v hicu nedá :( já jsem si taky myslela, že bych nikdy tolik peněz za bázi nedala, ale když jsem viděla ten efekt, že vydrží fakt všude a se vším, tak mi nic jiného asi nezbývá ...

      Vymazat
  3. Ta Too faced je podlě mě jedna z nejlepších bází! já mám nějaký zbytek po lišce, a nemůžu se mu pořád dostat na dno, je to nekonečné. Jinak dobrou bázi jsem měla i od Zoevy, za tu bych taky strčila ruku do ohně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Taky už mačkám zbytek a pořád tam ještě něco je :D

      Vymazat
  4. Ja som zatiaľ tú pravú nenašla. Určite však neodporúčam W7. Fajn bola na chladnejšie počasie od Catrice, ale v teple je slabá. A teraz akurát skúšam Artdeco, a zatiaľ mám skôr zmiešané pocity. Uvidíme. Chcela by som skúsim Urban Decay, možno sa podarí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UD by mě taky nějaká zajímala, ale přiznám se, že mě děsně odrazuje obal :D Artdeco bývá chválená, ale nevyhovovalo by mi to kalíškové balení, taky prý dost rychle vysychá...

      Vymazat
  5. Nedávno se mi ukázalo, že mi neskutečně pomáhá dát si na víčka obyčejný pudr a stíny vydrží celý den na místě i ve velkém teple. Vyzkoušeno mám spousty bází, například teď mám rozpoužívanou od Urban Decay a žádný zázrak za ty peníze se nekonal.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!