čtvrtek 14. června 2018

Lirene: velká letní soutěž o iPhone 8!

Ode dneška probíhá na mém Instagramu soutěž o tři balíčky cestovních balení micelární vody a micelárního gelu značky Lirene. Určitě si podobnou soutěž vybavujete i z loňského roku a stejně jako loni budou i letos tahle malá cestovní balení vstupenkou do velké letní soutěže, která poběží celé léto na Instagramu značky Lirene.


Pokud ale balíček u mě nebo u jiné blogerky nevyhrajete, nevadí, zapojit do velké letní soutěže se můžete i tak! Miniaturky seženete v DM, na e-shopu KupKosmetiku (tady a tady) nebo v Kauflandu. Pak už je jen vezměte s sebou na výlet, vyfoťte, sdílejte s #lirenenacestach a @lirene_cz a můžete vyhrát každý týden balíček kosmetiky Lirene v hodnotě 500 Kč nebo každý měsíc hlavní cenu - iPhone 8! Soutěž startuje 25.6. a více informací a podrobná pravidla naleznete zde.


Děkuji Mark Distri za poskytnutí balíčků do soutěže!

2 komentáře:

  1. När jag introducerades för Mr. Pedro (A Loan Officer), gick jag in på marknaden som första gången husköpare.
    Mina behov var lite annorlunda och jag hade massor av frågor, innan han skickade mitt förhandsgodkännandebrev till mig ringde han för att prata med mig om vad det betydde och vad som kunde förändras. Han gjorde sig tillgänglig för mig i stort sett vilken timme som helst via e-post och sms, han var mycket lyhörd och kunnig. Han är också väldigt okomplicerad, jag förklarade för honom vad mina förväntningar var när det gäller stängningstid och andra detaljer. Han sa att han skulle uppfylla dessa förväntningar men han överträffade dem. Jag stängde så snabbt min mäklare och säljaren var förstås glada över det. Men som köpare uppskattade jag att få gå igenom processen på ett kortfattat men grundligt sätt. Från förhandsgodkännande till avslutning – resan var så sömlös och jag anser mig ha tur eftersom jag har hört skräckhistorier om internet. Jag rekommenderar en lånehandläggare, Pedro Jerome, kontakta e-post: pedroloanss@gmail.com & Whatsapp-nummer:+18632310632 till alla som letar efter ett lån på vilken marknad som helst.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!