úterý 17. září 2013

Clinique All About Eyes

Hezký večer!
Moc mě mrzí, že poslední dobou nepřispívám tak často, jak bych chtěla (teda vlastně vůbec), ale od příštího týdne už to tu bude konečně trochu živější :) dneska bych vám chtěla ukázat oční krém, který jsem teď používala. Jedná se o lehký hydratační krém All About Eyes od Clinique. Já jsem měla sice jenom menší balení (7 ml), ale i tak mi vydržel při používání dvakrát denně zhruba tři měsíce. Teď už jsem na dně krabičky, takže si myslím, že můžu objektivně zhodnotit jeho vlastnosti a účinky.


Krém má být určen pro zmírnění váčků, tmavých kruhů a jemných linek, má lehkou, až gelovou konzistenci a je zcela bez parfemace. Dobře se nanáší a roztírá, stačí ho opravdu maličko, a hned se vstřebá, takže se můžete klidně začít líčit. Oceňuji, že se dobře snáší s korektorem, žádné slévání do vrásek se nekonalo. Co se týče účinků, tak kruhy jsou můj nekonečný boj a zatím jsem nenašla nic, co by mi na ně jakkoliv zabralo, bohužel ani tenhle krém se s nima nijak nepopral. Na váčky zase tolik netrpím, ale někdy se mi udělají, když se blbě vyspím (nebo se večer dívám na nějaký doják :). Tady už byl výsledek lepší, na menší otoky je opravdu dobrý. No a korekce jemných linek mi taky nepřišla nějak moc výrazná, i když mám pocit, že čím víc si ty začínající vrásky pozoruju, tím jsou větší :D

Krém má lehce nažloutlou barvu

Suma sumárum, krém bych si sama v plném balení nekoupila (15 ml za 1170 Kč). Myslím, že se bude spíš hodit někomu, kdo potřebuje prostě hydratační krém (protože hydratuje opravdu dobře) a nemá pod očima žádné výraznější problémy, já potřebuju nějaký těžší kalibr. Jestli máte s tímhle krémem zkušenost nebo doporučujete nějaký jiný, budu ráda, když se podělíte v komentářích!
Mějte se moc krásně,
N.

Jo a až vás tu bude 60, což bude doufám brzy, tak se můžete těšit na soutěž ;)

5 komentářů:

  1. Kruhy pod očima jsou věčný boj, trochu mi překvapivě pomohl Saloos, klasická mastička. Ta ale před líčením absolutně nejde použít a chtělo by to přece jen něco lehčího.. Ještě , že jsou korektory:))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze Natálko. Pořád jsem po tomhle krému a po stejném séru pokukovala, ale po Tvém článku už to nechám plavat. Sice nemám problémy příliš s kruhy, spíše potřebuji hodně hydratovat vrásky, ale i tak se mi to zdá předražené na to, že lepší účinek určitě udělá třeba Alverde oční sérum s Góji za stovku, to mi sedlo skvěle, ale na otoky to není,no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po tom Alverde séru se mrknu! přiznám se, že jsem od nich nikdy nic neměla, ale jak jsem si ještě četla o té čistící vodě, tak to asi zajdu napravit :)

      Vymazat
  3. Jeee...na tenhle krem uz mam dlouho zalusk...dik za recenzi, moc uzitecna:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  4. Moje mamka ho má, koukám na něj každý den na zrcadle ale nikdy jsem se neodvážila do něj hrábnout :) :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!