sobota 28. září 2013

Nákupy ve Vídni

Krásný večer!
Tenhle týden jsme jeli s přítelovými rodiči na jednodenní výlet do Vídně, za odměnu za úspěšné splnění první části státnic (tímto zdravím a děkuji :) Samozřejmě, že jsem si kromě chození po památkách nemohla nechat ujít alespoň drobné nákupy, a dneska bych vám chtěla ve stručnosti představit něco z toho, co jsem si dovezla.

(foceno mobilem, omluvte horší kvalitu)

Byla jsem se podívat v Douglasu a drogérii BIPA. Musím ocenit, že oproti většině prodavaček z českých parfumérií, v Douglasu byly moc milé slečny, nikdo mi nekroužil za zadkem, nikdo mě nehlídal, když jsem se na něco ptala, ochotně poradily. Koupila jsem si krém na ruce od Soap&Glory (ačkoliv bych si nejradši koupila všechno) a sprchový gel Felce Azzura; ten jde sice sehnat i u nás, ale byl v akci a líbilo se mi to maličké balení. Mrzí mě, že jsem nenarazila na stojan s dekorativkou NYX, prošla jsem dva Douglasy a našla jsem jenom tužky na oči. V drogérii jsem se hlavně těšila na vychvalovanou vlasovou kosmetiku John Frieda, nakonec jsem si vzala šampon pro blond vlasy a dvě mini balení modrého Nivea sprchového mléka. Sice jsem z jeho bílého bráchy moc nadšená nebyla, ale strašně se mi tyhle miniaturky líbily a využiju je na cestování. Doufala jsem, že seženu Baby Lips, ale bohužel nebyly. Nejradši bych v kosmetice strávila víc času, ale přítele to už pochopitelně moc nebavilo, takže jsem se nikde nezdržovala ani focením a šli jsme na památky.


Zesvětlující šampon John Frieda Go Blonder je určený pro přírodní i barvené blond vlasy a má udělat takový ten "vyšisovaný" efekt, jako od sluníčka. Strašně krásně voní, obsahuje totiž heřmánek a citrón, a už po prvním použití byly ve vlasech patrné takové světlejší odlesky. Já jsem tmavší špinavá blond, takže nečekám, že by zesvětlení bylo po delší době používání nějaké výraznější, ale poznat to je. Cena byla zhruba 10 euro za 250 ml.



Od Soap&Glory jsem si koupila tenhle malý krém na ruce. Obsahuje bambucké máslo, makadamový olej a velmi zajímavou ingredienci - marshmallow. Má moc příjemnou parfemaci, hodně mi připomíná tělové máslo Miss Dior Chérie, které jsem kdysi měla. Stačí ho nanést jenom trošku, jinak se hůř vstřebává, je opravdu dost hutný. Krásně promaže a hydratuje ruce. Cestovní balení 50 ml jsem pořídila za necelá 4 eura.


Kromě památek jsme se byli taky podívat v Prátru, projeli jsme se na šílené horské dráze a prohlédli Vídeň z ruského kola. Bohužel jsme večer jeli domů, jinak bych určitě měla větší nákupy. Ale příští týden mě čeká ještě jedna cesta do zahraničí, tak si snad ještě něco přivezu.
Co vy a nákupy v zahraničí?

5 komentářů:

  1. Ááá tak ten krém na ruce by mi musel do košíku už jen kvůli obalu:) Já jsem naposledy dělala zahraniční nákup kosmetiky v Chorvatsku a jsem naprosto nadšená z Lip Butter od Labella, nechápu, proč to do Čech ještě nedorazilo, ani to od Nivey...

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě do Chorvatska se ještě chystám, tak už vím, po čem koukat :)

      Vymazat
  2. samé skvelé produkty. Páči sa mi ten go blonder šampon, ktovie či ho dostat aj u nás. Ja málokedy nakupujem v zahraniči. VO viedni som teda ešte vobec nenakupovala a to ju mám kusok :)
    Inak máš skvelý blog, pridavam sa k čitatelom.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Ve Vídni jsem byla na konci léta a nic si nepořídila, čekala jsem něco lepšího....

    OdpovědětVymazat
  4. Tak do Primarku do Vídně bych se hrozně ráda podívala, ale asi to teď prostě nepůjde. Primark je strašně super, když chceš ušetřit na oblečení, ale myslím si, že je tu i docela dost dobrá alternativa. Respektive za pomoci různých nástrojů jako je třeba tento se dá nakoupit i v ČR docela levně.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!