středa 27. listopadu 2013

Sébium Global - můj zatím nejsilnější bojovník proti pupínkům

Ahoj!
Asi už jste podle různých mých recenzí zaznamenali, jaký mám typ pokožky a jaké na ni hledám krémy. Nemám vyloženě akné, to ne, ale občas se mi pleť zhorší, někdy lehce, někdy se osypu opravdu hodně. Navíc jsem citlivka, takže jakékoliv vymačkávání má za následek bolestivý zarudlý pupenec a následné strupy, jizvy a fialové flíčky, prostě nic hezkého, asi to některé z vás znáte. Pokud na mě zrovna přijde horší období, tak mi nestačí můj Yves Rocher, ale popadnu silnější kalibr - Sébium Global od Biodermy.


Tenhle krém je letošní novinka, já mám už druhé balení a jsem s ním až na detaily velice spokojená. Podle obalu má působit jak na příčiny, tak na následky akné. To spočívá v tom, že upravuje kvalitu kožního mazu tak, aby odpovídala zdravé pokožce, a dále napomáhá hojení pokožky (čímž snižuje vznik jizev) a zklidňuje zarudnutí vyvolané zánětem. To nám říká výrobce, ale jak je to doopravdy?


Krém opravdu urychluje hojení už rozhnípaných věcí, zároveň potlačuje to, co teprve roste. Ne že by teda pupínek nevyrostl vůbec, ale není to pak žádný mega pupen a není tak podrážděný po vymáčknutí. Občas trpím i na takové ty podkožní boule, na které nepomáhá nic, jenom čas (a ruce v klidu!), jejich výskyt se mi s používáním Globalu snížil, nejsou tak velké a rychleji se vstřebají.


Ale abych jenom nechválila! Hrozně mě štve obal, detailně jsem to nevyfotila, ale možná to bude na fotce trochu poznat - je úzký a vratký, takže mi neustále padá. Taky se mi nelíbí parfemace, je to taková ta "okurková" vůně, není vyloženě nepříjemná, ale já moc nemusím voňavé věci na obličej. Po nějaké době používání mi kvůli vůni začala vadit třeba Mixa. Tady to možná souvisí s některými účinnými látkami, nevím. Tohle jsou jenom moje subjektivní dojmy, každopádně třetí mínus nevnímám jenom já a má s tím problém víc lidí. Nemůžu ho používat ráno, protože i když ho nechám třeba hodinu vcucávat, tak šíleně žmolkatí při následném nanášení make-upu. Jednou jsem to zkusila a začal se mi celý obličej drolit. Nikdy víc! Paradoxní je, že Bioderma na oficiálních stránkách píše, že "Sébium Global dovoluje i používání make-upu". Ne, bohužel fakt nedovoluje, takže si ho dávám jenom na noc, na den maximálně lokálně a pak přemažu jiným krémem.


Celkově jsem s ním ale moc spokojená a nedám na něj dopustit, protože i při použití jednou denně mi opravdu pomáhá, hlavně když si všechno rozhnípu, tak mi pomůže pleť dostat co nejrychleji do normálního stavu. Prodává se v lékárnách za cenu kolem 400 Kč, na internetu se dá sehnat levněji, ale zase si k tomu připočtěte dopravu. Hlídejte si v lékárnách různé akce, já jsem k němu třeba teď dostala Sébium micelárku zdarma, což potěší :)

Znáte, používáte? A používáte celý rok stejný krém nebo na zimu měníte?

17 komentářů:

  1. Ked na mojej suchsej pleti raz za cas cosi zlovestne ruzove vyrasi, siaham po Vichy Normaderm (tiez divne 'vonia', ale aspon nedroli v kombinacii s makeupom). Ked sa mi minie, asi skusim Sensibio..ked uz nan na viacerych blogoch citam tolko chvaly :))

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem nikdy Vichy nějak nepřišla na chuť... ale bacha, tohle není Sensibio, to je jiná řada ;)

      Vymazat
  2. pekna recenzia :) suhlasim so vsetkym a tiez som s globalom spokojna :) a co sa tyka toho ranneho nanasania tak nemam problem, zmolkovanie makeupu som si vsimla iba ked nanesiem kremu vela...ked len zlahka hydratujem a pouzijem hydratacny makeup tak je to ok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se ho taky snažila nanést míň, ale stejně to prostě nebylo ono :( ale tak nevadí, účinný je opravdu i tak!

      Vymazat
  3. Pěkně shrnuto:) Já z lékárenských krémů používala jen La Roche-Possay Effaclar Duo a byl fajn, ale taky se drolil, s makeupem nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LRP jsem používala na střední a nějak moc mě neoslovilo. jako asi ty věci nebyly špatné (třeba mamka na jejich kosmetiku nedá dopustit), ale nijak mi v hlavě neutkvěly...každopádně nevylučuju, že je ještě někdy nevyzkouším :) ale rozhodně ne micelárku, ta mi skoro vypálila oči!

      Vymazat
  4. Ahoj,

    letos mám nějakou přesušenou pokožku, takže hodlám měnit. Momentálně testuji Lancome, tak uvidím... Kdyby se ti chtělo vzájemně sledovat, tak budu ráda. :-)

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já naštěstí na vysušenou pokožku netrpím, ale uvažuju, že bych na zkusila zimní krém Ryor, speciálně pro mastnou pokožku. tak uvidím, až začnou mrazy :)

      Vymazat
  5. mě Global doporučila kamarádčina maminka, kožní, na černé tečky.. ale bohužel jsem po 2 měsících používání ještě nepoznala rozdíl, akorát se mi s ním víc vysušuje pleť :((

    budu ráda, když se zúčastníš mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě naštěstí nevysušuje, vlastně ani nemám nějak moc černých teček, takže z tohohle hlediska to nemůžu posoudit. a jaký jiný krém ti na to pomáhal? mně na těch mých pár teček pomáhá OCM, plánuju o tom taky sepsat článek!

      Vymazat
  6. tiež mi občas vyskáču a ja už neviem čo s nimi, musím vyskúšať toto ak je tak dobrý ako hovoríš :)

    http://thingsweloveblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá recenze, takový pomocník se mi před zkouškovým myslím vážně bodne :-))
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Dřív jsem ho používala, ale jak jsem začala používat make-up, musela jsem přestat a na noc jsem ho nikdy nezkoušela, takže určo zkusím :-)
    Taky se prý dají sehnat vzorečky z lékárny - 5 ml, takže když člověk zajde do desíti lékáren má celé balení zdarma, ale nikdy jsem to nezkusila ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky nejdřív zašla pro vzorečky, dokonce mám ještě dva schované na cesty :) ale jak už to není úplná novinka, tak asi půjde sehnat hůř.

      Vymazat
  9. Myslím, že nadešel čas, abych tuhle věcičku konečně vyzkoušela taky.. Tolik chvály.... Snad mě nezklame, protože třeba růžová micelárka mě až tak moc nevzala, nevím...

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám celý rok stejný krém a to od La roche posay :-) Tuto novinku jsem si nedávno pořídila, tak jsem na ni zvědavá. Teď už vím předem, že nemám zkoušet ráno při použití makeupu :D :-) Děkuji, jsem o něco chytřejší)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě ráno pod makeup nevadí, nedrolí se mi :) asi záleží jaký přesně používáš, některá složení se asi nekamarádí..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!