sobota 9. listopadu 2013

Šmírování v Lush a čištění zubů tabletkama

Krásný podvečer!
Tenhle týden jsem měla nějaké nákupy v Palladiu a samozřejmě jsem nemohla vynechat Lush. Mají zase překrásné vánoční balíčky, limitovaný sprchový gel Snow Fairy a spoustu dalších krásných věcí. Nakonec jsem si odnesla právě skvělou žvýkačkovou Snow Fairy (ale nechám si ji až na Vánoce) a tabletky na čištění zubů. Nejdřív ale několik fotek na kochání :) mimochodem - v některých obchodech neradi vidí, když člověk fotí, tady mi moc milá slečna řekla, že si klidně můžu fotit, kolik chci.

nádherné vánoční balíčky

vlasový a sprchový koutek - to, co vypadá jako macarons, jsou šampuky - tuhé šampóny 

koupelové věci - FUN je mycí modelína

krémové koupele - při pohledu na Sunny Side se moje vnitřní straka tetetlí, ale nevím, jestli ty třpytky pak nebudou všude, nemáte někdo zkušenost?

dala bych si říct!

pleťový koutek; moji pozornost upoutaly zejména drobné krabičky WOW a White Christmas :)

police s koupelovými balistiky

Výhoda je, že pokud se do obchodu nedostanete, tak Lush má i e-shop (klik), kde je celý sortiment, všechno hezky popsané, i s recenzemi a složením (na jednotlivé ingredience se dá kliknout a něco si o nich počíst). Momentálně se pouze přes internet dají sehnat některé starší výrobky, třeba sprchový gel Twilight .

můj skromný nákup


Sprchový gel Snow Fairy (100 ml za 185 Kč) je limitovaná edice, v nabídce je vždycky na Vánoce a pokud máte rádi žvýkačkovou vůni, tak je to pravé pro vás. Barva zcela odpovídá vůní, sladké růžové Pedro, co může být lepšího? Pro žvýkačkofily doporučuju ještě scrub na rty Bubblegum a krémovou koupel Melting Marshmallow, budete z toho v sedmém nebi.



Tabletky na zuby jsem okukovala už dlouho, ale pořád mi to přišlo takové nějaké divné, až mě nakopl článek u Kiss a bee (pokud vás zajímá něco od Lush, je velká pravděpodobnost, že to u ní najdete :) a rozhodla jsem se je zkusit. Ze začátku žádné experimenty s příchutí, zvolila jsem mentolovou variantu Dirty (40 tabletek za 115 Kč), od kořeněných Atomic a bělících citrusových Sparkle jsem dostala vzoreček.


Postup je jednoduchý, tabletku rozkoušete a namočeným kartáčkem začnete v puse šmrdlat. Pění výborně, takže vlastně během chvilky ani nemáte pocit, že by bylo něco jinak. Efekt je úplně stejný jako u pasty, opravdu to zuby vyčistí pěkně, do hladka, sice to není takový mentolový průvan jako po pastě, ale voní. Určitě teď nepřejdu jenom na tabletky, přece jen nejsou úplně nejlevnější, ale na cestování nebo třeba do kabelky se hodí.


Každopádně mým hlavním cílem bylo sehnat nějaký obyčejný tmavý svetr, jedno jestli přes hlavu nebo propínací, ale ne moc tenký ani tlustý, prostě akorát. Bohužel všude jsou svetry se 3/4 rukávem (proč?), prodloužené, neforemné, s hnusnýma vzorama, nekvalitní nebo prostě jakkoliv jinak zprzněné. Tak jsem si místo svetru koupila letní šaty, protože ty na zimu užiju!
Co vy, kupujete si někdy něco v Lush? A odkud máte svetry? Uvítám jakýkoliv tip :)

P. S. Protože se původní výherkyně soutěže neozvala, tak jsem pomocí random.org vylosovala náhradnici. Pan Random to tentokrát trefil výborně, protože vylosoval komentář č. 5, což je právě Michaela z Kiss a bee, takže mám radost, že výhra poputuje k pravidelné čtenářce. Gratuluju, napiš mi na mail, který mám v blogger profilu!


14 komentářů:

  1. Achjo, všichni pořád ty články o Lush! Proč sakra musím mít Prahu tak daleko! Plánuji to jako první návštěvní místo, až tam budu:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebo zkus ten e-shop, voní to všechno nádherně, takže s vůní se myslím nesekneš u ničeho ;)

      Vymazat
    2. Počkej na leden, na UK Lush je vždycky výprodej a balistiky mají za směšné ceny - např. balistika za 30 Kč a tak :)

      Vymazat
  2. Další Lusho-maniak. Já jsem z návštěvy obchůdku byla v sedmém nebi. Jako nepražanda jsem se do něj dostala až po pár letech používání Lushe. Miluju to, jak obchůdek voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. voní to tam nádherně! navíc jsou tam strašně ochotní a milí, všechno si můžu vyzkoušet, dostanu vzorečky, no nakupuje se tam fakt příjemně :)

      Vymazat
  3. Wooooow, já mám teda štígro, díky! Hned Ti jdu napsat:)

    Jinak jsem ráda, že se Ti tabletky líbí, když je mám vlastně trochu na svědomí:D Sunny Side - jo, z mojí zkušenosti budou třpytky všude, ale za tu srandu to stojí;) Svetry nakupuji zásadně v H&M, jako skoro všechno, zrovna před dvěma týdny jsem si tři svetry nadšeně odnesla... Ale předpokládám, že když jsi byla v Palladiu, tak jsi H&M nevynechávala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si to myslela :D ale tak někdy ji zkusím, protože třpytí se fakt krásně!
      tam jsem se dívala, nějaké mě zaujaly, ale nebylo to úplně ono. ještě se podívám do F&F a pak uvidím, co se mnou bude

      Vymazat
  4. O takových tabletkách slyším prvně :) je to moc zajímavé... :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Také se chystám udělat menší report z Lush před Vánocemi, jejich obchůdek miluji. :) ..Tabletky mě celkem zaujaly, ale dělám si zálusk hlavně na jejich kondicionéry. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  6. Presneee..nakup vopred definovaneho kusu oblecenia je najhorsie co moze byt. Tiez mam najvacsi problem natrafit na nejaku uplne obycajnu a dobre padnucu vec..

    Z lushu mam zatial len hennu. Ja mam problem s tym, ze v tom obchode velmi dlho nevydrzim..ta intenzivna zmes vsetkych voni..necudujem sa, ze su tie slecny predavacky tam take povznesene a nevadi im fotenie kramu :D

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  7. Prodejna vypadá krááásně, jen mi vadí ta pronikavá vůně. Když jsem se byla mrknout v prodejně ve Vídni, tak jsem tam moc dlouho nevydržela :-(

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Siu & wesulle: jo, je fakt, že ze začátku je to super, jak to krásně voní, ale být tam delší dobu, tak je mi z toho asi docela zle, nic pro citlivější lidi. jednou jsem byla na brigádě v Manufaktuře a prvotní dojem "jéé to krásně voní" docela rychle vystřídala bolest hlavy :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ja by som tam vedela stravit snad aj cele hodiny, vyzera to tam nadherne! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Juu, ty fotky mě úplně nalákaly na nákup balistik :) V zimě je to báječná záležitost... tabletky na zuby mám, ale moc mi to nevyhovuje, nějak mi "mrazí" v zubech, když je rozkousávám, rozhodně to není věc, co bych si znovu koupila.. Jinak jsem nedávno zjistila, že balistiky dělá i Skinfood, to jsem vůbec netušila. Zkoušela jsi je?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!