čtvrtek 18. prosince 2014

Vánoční TAG

Dostala jsem nominaci na vánoční tagovku od Včelky Míši a jsem docela ráda (i když teď blog moc nestíhám), protože mi to aspoň trochu dodalo vánoční náladu, které se mi letos zatím moc nedostává. Dárky nemám všechny, to málo, co už jo, není zabalené, v pokoji nemám žádné větvičky, trochu výzdoby jsem dávala teprve dneska... Ideální úvod vánočního TAGu, že? :D


Ne, abych zase byla upřímná, tak už jsme zdobili jeden stromek u přítele doma (teda stromek... stromisko to je!), na lustru mi visí jmelí, to správné, darované, k učení si pouštím youtube mixy vánočních songů a i ty dárky už mám celkem vymyšlené, jen pro ně dojít... (update: už mám skoro všechny, hurá!)

1. Jaké je tvoje nejoblíbenější a nejméně oblíbené cukroví?
Tak oblíbené jsou čokoládové kuličky obalené v kokosu, je to vlastně jediné cukroví, které děláme pravidelně. Pak mám strašně ráda úlečky, ale nebaví mě se s nima dělat, pracny, rohlíčky, ořechy, linecké, vlastně skoro všechno! Nejmíň jím perníčky, protože jsme je doma nikdy nedělali a kupované prostě nejsou tak dobré.

koule moje milované <3

2. Jaké barvy pro tebe reprezentují Vánoce?
Červená, zlatá, zelená! Ale co se týče stromečku, tak doma máme každý rok stejné ozdoby, ale u přítele se vyřádím, tam se to zase mění. Letos jsme zdobili á la růžové šampańské - světle růžové a světle zlaté ozdoby.

fotka jen z mobilu, není moc kvalitní, ale vypadá hezky, že?

3. Vyrábíš perníkovou chaloupku?
Ne, viz otázka o cukroví. Já vlastně vůbec nepeču :D

4. Co jíš během Štědrého dne?
Snídani, pak testovací várku bramborového salátu (ten náš je nejlepší!), užírám kolekce při zdobení, cukroví při nakládání na tácy, oříšky, no a večer vývar a kuřecí řízek se salátem! Ryby nejím vůbec a půst bych nepřežila. Ale na Nový rok vždycky dělám čočku!


5. Bez jakého filmu si Vánoce nedovedeš představit?
Tak bez klasiky, Popelky. A taky miluju S čerty nejsou žerty a dívám se i na ty nové pohádky, co dávají vždycky na Štědrý večer ČT, i když ta kvalita docela kolísá...

6. Začínáš s dárky včas, nebo je necháváš na poslední chvíli?
Jak kdy, letos to úplně nevyšlo, no... Ale některé už mám delší dobu!

7. Jaký dárek, který na tebe kdy čekal pod stromečkem, se ti nejvíce vryl do paměti?
To je záludná otázka... Mám vždycky obrovskou radost ze všech, ale nejvíc se mi asi do pamětí vryly ty, které používám pravidelně - tablet, foťák a loňské fotostudio. Z dětství to budou dárky spojené s Barbínama, kempovací set nebo beauty stoleček (ha, tak tady se ta posedlost kosmetikou vzala!).

8. Co oblékání během Vánoc? Vedou u tebe pyžama, nebo sváteční oblečení?
Na Štědrý večer se hezky vyfiknu akorát k večeři, přes den i pak během svátků mám klasické domácí oblečení - letos to budou vánoční legíny a vánoční ponožky nebo overal, nejpohodlnější věc na světě!

9. Nosíš během Vánoc jiný make-up, než po zbytek roku?
Ne, stejný jako celý rok, v líčení absolutně neexperimentuju, maximálně se rtěnkama. A když jsem doma sama u televize s cukrovím, tak se vlastně nelíčím skoro vůbec :D

u našich zdobíme až 24. ráno, takže jedna archivní z loňského roku :)

10. Punč, svařák, grog nebo vaječňák?
Svařák, litry svařáku!!!

11. Kde slavíš Nový rok?
Posledních pět let na Kladně a v jeho okolí :) třeba do centra Prahy by mě nikdo nedostal ani za milión! Ale někdy bych strašně chtěla na hory, ale aby byl sníh, letos to tak nějak nevypadá nikde...

12. Po jakých chuťovkách na Silvestra nejvíc saháš?
Nic speciálního nevyrábíme, jako vždy žeru všechno :D

13. Dáváš si (a dodržuješ) předsevzetí?
Ne, nikdy jsem to nedělala, ani nad nima tajně nepřemýšlím. Je mi jasné, že bych je stejně nedodržela :D

Co vy a Vánoce? Stres nebo klídek? Taky je váš salát nejlepší? Jestli jste nějaký podobný TAG dělaly, hoďte mi dolů odkaz nebo klidně pokračujte v tomhle. Mějte se krásně!

3 komentáře:

  1. Jé, mě dostal ten řízek, Natálko - to je boží:D Takový kuře á la kapr:D A na čokoládový kuličky já úplně zapomněla, to mám snad ještě radši, než cukroví, co jsem vyjmenovala! Akorát ho děláme až den před Štědrým dnem, takže jsem ho letos ještě neměla, a linecký, co sedí vedle mě, mi ho vyhnalo z hlavy:D

    OdpovědětVymazat
  2. Prej testovací várku:-D
    Natálko, přeju krásný Vánoce a příští rok Tě zase ráda uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký tag! taky mám ráda úly a kuličky. Já ryby naopak zbožňuji a salát máme nejlepší my :) určitě jej udělám taky! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!