neděle 22. května 2016

Havlíkův přírodní zázrak: můj lék na akné

Havlíkovu apoteku asi není třeba nijak zvlášť představovat, teď docela na blozích a v kosmetickém světě frčí. Já jsem k nim byla nejdřív trochu odtažitá kvůli dojmu, jaký udělali na jednom veletrhu na Mooru (článek si kdyžtak dohledejte, proběhla tam každopádně z jejich strany různá silně zavádějící tvrzení apod.), navíc mi složení některých jejich krémů až tak skvělé nepřišlo (to je ale subjektivní věc, já bohužel na pleti nesnesu glycerin, který oni hojně přidávají). Když jsem ale u @iwislunicko na Instagramu četla, že jí Zázrak pomáhá na cystické akné, kterým bohužel poslední cca rok a půl trpím hlavně na tvářích (a nevím, nevím proč...), tak jsem ho musela zkusit!



Vzala jsem si nejmenší balení, protože ho používám pouze lokálně a myslím, že i tenhle prcek mi vystačí na dlouho. Vizuálně to u Havlíka umí, všechno vypadá tak krásně, čistě, jakoby lékárensky, ale zároveň přírodně, i ty jejich prodejny jsou velice stylové, ale nejdůležitější je obsah!


Zázrak je sytě žlutá tužší hmota, která ale na kůži při rozmazání lehce roztaje. Vůni necítím žádnou, což mi ale vůbec nevadí. Aplikovat by se měl na navlhčenou pleť.

Líbí se mi, že je složení popsané i česky!

Já si ho občas namažu celoplošně a ani mojí smíšené a silně citlivé pleti s velkým sklonem k ucpávání pórů nevadí. Hlavně ho ale používám tak, že si ho ťupnu přímo na bouli nebo pupínek a nechám tak, někdy ani nerozmazávám (před spaním ale pak radši jo, abych neměla úplně upatlaný polštář). Musím uznat, že rychlost hojení boulí se rapidně zvýšila, opravdu jsou i po jednom namazání přes noc viditelně menší a ne tak "nafouklé". I po vymáčknutí klasického pupínku se mi flíček hojí rychleji. Jizvičky po v minulosti rozhrabaných boulích ale vyzmizíkovat nedokáže, to chce opravdu jen čas - už se ale práskám přes ruce a fakt na nic nešahám!


Samozřejmě, že to není univerzální lék a Zázrak vám nemusí sednout nebo nepoznáte při používání rozdíl. Taky může někomu vadit složení, jsou tam včelí produkty a vím, že ne každému sednou a jsou na ně časté alergie. Já jsem ale opravdu spokojená a za sebe můžu doporučit i na problematickou pleť, byť je primárně díky své vysoké hydrataci určený na suchou a dehydratovanou (více info kdyžtak přímo na stránkách HA zde).


Výrobky HA můžete zakoupit v jejich kamenných prodejnách (já jsem kupovala v Palladiu), na e-shopu a středně velké balení Zázraku nabízí i DM drogerie. Seznam prodejních míst najdete zde. Jinak toto malé balení má 10 ml a vyjde na 199 Kč.
Máte někdo také nějaké oblíbence od Havlíka? Co používáte na hojení akné?



9 komentářů:

  1. Mně na cystické akné na tvářích pomohla chlorella a antibiotika Dalacin T. Boule se mi už tedy moc nedělají (ťuk ťuk), ale sem tam klasický pupinek stále. Já si to vždy rozďoubu jako teď a to jsou pak muka. :-D Zrovna jsem si říkala, že bych potřebovala nějakou mast na stroupek a strženou kůži. Příští týden jedu do Prahy, tak k nim konečně zajdu a něco prubnu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jdu na kožní příští pondělí (čekala jsem dva měsíce, tady jsou ty lhůty pekelné a zas nechci jít jen tak někam, koukám na reference), takže taky čekám nějaká ATB :( každopádně už se fakt snažím poctivě nehnípat.

      Zázrak mají kdyžtak ve vzorečkách, tak si o něj řekni a uvidíš :)

      Vymazat
  2. Nad Havlíkem jsem uvažovala už dávno, ale spíš nad tou ranní čistící maskou. Jenže jsem četla dost rozporuplné recenze, tak jsem se ještě ke koupi neodhodlala. Na hluboké pupínky trpím hlavně v dekoltu, kde se léčí obzvlášť špatně a taky mi dělá problém na ně nesahat a nerozškrabávat. Kdyby to pomohlo, tak by to bylo super, píšu na seznam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Havlík mě láká hodně, až mi dojdou zásoby, chci něco vyzkoušet. Teď jako první pomoc na akné používám Avéne cicalfate, Skinoren nebo Avéne Triacneal expert.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem ráda, že Ti taky dobře funguje a jsi taky spokojená :)

    No, dá-li velký kosmetický Bůžek :) , tak budu mít konečně zas čas psát na blog a nahodím článek, který se zdravou pletí zabývá a taky příčinami některých problémů z trochu jiného pohledu, než je běžné.

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá dobře, já jsem se ještě neodhodlala nic od této značky koupit a po pravdě za to asi "může" ten obrovský blogový hype, asi to ještě nechám odležet :-) Na druhou stranu, pokud něco dokáže léčit pupínky, zřejmě to dřív nebo později prubnu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. toho Havlika vam zavidim, taka skoda, ze u nas nie je :/

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle mě hodně láká, musím to zkusit :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  8. Mně na akné vůbec nepomohl, ba naopak. Byla jsem však nadšená z ranní masky.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!