pondělí 6. června 2016

Dove: blogerské setkání

Už tu dlouho nebyl report z žádné akce, že? V pondělí jsem se zase po dlouhé době někam dostala, sice jsem i tak dorazila kvůli práci pozdě (proto nemám ani nic nafoceno, takže velmi vítám krásné oficiální fotky od Petra Klappera, jeho úžasné fotky znám především z různých hudebních akcí), ale akci s Dove jsem si maximálně užila!


foto: Petr Klapper


Počasí vyšlo ten den nádherně, takže jsme většinu času seděly s holkama na terase s úžasným výhledem na Žižkov a Vítkov. Ještě předtím se ale konala prezentace o jednotlivých vlasových řadách Advanced Hair Series od značky Dove. Kromě toho v ní zazněly také informace o průzkumu péče o vlasy, který Dove dělal. Na konci jsme si i formou soutěže vyzkoušely, nakolik jsme dávaly během prezentace pozor :)

foto: Petr Klapper

foto: Petr Klapper

Nejčastějšími metodami úprav vlasů je u českých žen fénování a barvení, to asi nikoho nepřekvapí. Zaujalo mě ale, že kondicionér používá po každém mytí jen něco málo přes dvě třetiny žen. Pro někoho je to zbytečná "zátěž" navíc, ale kondicionér naopak pomáhá uzavřít vlas po umytí, takže ten pak není tolik náchylný k poškození. Plus teda pokud máte dlouhé vlasy jako já, tak je bez něj asi ani nerozčešete :D

foto: Petr Klapper

Dove Advanced Hair Series nabízí pět sérií, podle typu vlasů. Velmi známá a myslím, že jedna z prvních, je modrá Oxygen Moisture pro zvětšení objemu. Ta mi popravdě moc nesedí a naopak mi po ní vlasy víc plihnou. Fialová Youthful Vitality je na dodání hebkosti, lesku a hustoty věkem unaveným vlasům. Zlatá Pure Care Dry Oil je určená pro velmi suché vlasy.


Od ledna je exkluzivně v síti drogerií DM k dostání řada určená pro přirozeně kudrnaté vlasy, Quench Absolute. Na prezentaci jsme se ale nejvíce věnovali červené Regenerate Nourishment pro silně poškozené vlasy: obsahuje výtažek z červené řasy, díky kterému se poškozené vlasy obnovují již po prvních použitích. Tuhle řadu jsme si pak i odnesly domů a já ji už poctivě testuju. 

Nikol se nechává navlnit :)

Na akci jsme si mohly nechat udělat vlasový styling a taky nechat otestovat kvalitu vlasů. Já je mám naštěstí úplně zdravé, lesklé a ani konečky se mi netřepí. Proto jsem se trošku bála, jestli na mě ta regenerační řada nebude zbytečně silná, ale vůbec mi vlasy nezatěžuje a mám je ještě krásnější. Samozřejmě nemůžu úplně objektivně posoudit, jak to bude s tou obnovou poškození, ale i tak vám sem potom nějaké dojmy ze zkoušení určitě sepíšu.

foto: Petr Klapper

foto: Petr Klapper

foto: Petr Klapper

foto: Petr Klapper

Catering byl jako vždycky skvělý, nejvíc mě zaujala studená tomatová polévka s bazalkovým pestem a vynikající cheesecake. K pití bylo víno i svěží nealkoholická malinovka. Skvěle jsme si s holkama pokecaly, škoda, že takové akce netrvají delší dobu, zůstávaly jsme tam poslední a už nás tam málem i zavřeli :D při odchodu jsem dostaly taštičku na domácí testování, její obsah jste mohly vidět na mém Instagramu.
Co vy a vlasová kosmetika Dove? Máte zkušenost s některou z Advanced Hair Series?

Díky holkám za super společnost - zleva Beauty By Táňa, House of Škodulka, Na vlastní kůži, Mademoiselle M, In your face! a My Secret 
Foto: Petr Klapper

Velice děkuji PR zastoupení Dove za pozvání a krásné dárečky a těším se na další podobnou akci!

2 komentáře:

  1. Tyhle setkání vypadají vždycky tak krásně! Nejvíc závidím blogerkám všechno to jídlo :-D

    Anežka

    OdpovědětVymazat
  2. Posledna foto polka ludi na mobile 😀😀

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!