pondělí 9. října 2017

L'Oréal Paradise Extatic: mnoho povyku pro nic

Kolem nové řasenky L'Oréal Paradise Extatic (neboli Lash Paradise v USA) se strhl mezi blogery a kosmetickými nadšenci docela poprask, slyšela jsem spoustu srovnání s mojí milovanou Better Than Sex od Too Faced, tak jsem na ni byla hodně zvědavá. Výjimečně se dostala vcelku rychle i k nám, byť pod jiným názvem než v USA a v jiném obalu (americká je vyloženě růžová, evropská je taková rosegold). Obsah je ale předpokládám stejný, tak si pojďme říct, čím mě tahle slavná řasenka zklamala...


Jednak nevidím důvod srovnávání s BTS kartáčkem, tvar přesýpacích hodin teda fakt nemá. Navíc mě překvapilo, že jsem viděla víc kartáčků z různých zemí a každý vypadal trochu jinak, což nějak nechápu. Na první pohled to vypadá, že má na kartáček sobě hodně barvy, ale při aplikaci se na řasy skoro nic nedostane. Musím dělat víc vrstev, aby byly řasy hezky nabarvené, ale pak má zase řasenka tendence slepovat, takže je třeba opatrně a hodně se s tím piplat, na což ráno nemám čas ani chuť.

Srovnání kartáčků, za mě tedy podoba téměř žádná...

Mám ráda řasy hodně výrazné a zahuštěné, moje vlastní jsou naštěstí vcelku dlouhé, husté a natočené samy o sobě, ale Paradise Extatic mi bohužel žádný dechberoucí objem nedodala, spíš řasy jen prodloužila. Dole vidíte srovnání oka bez řasenky a s řasenkou, nepoužívám žádné kleštičky a na oku mám čtyři (!) vrstvy řasenky. Jo, nevypadá to asi až tak špatně, ale mě to bohužel neuspokojuje.


A co teda už vůbec neodpouštím je malá výdrž. Po půl dni v práci (jen sedím u počítače v kanclu, oči mi neslzí a netřu si je) jsem měla všechnu barvu ze spodních řas pryč! Nevím, kam se poděla, pandí kruhy jsem neměla, tak že by se někam prostě vydrolila? Nechápu... Drolení navíc pozoruji i při odličování, nestáhne se hezky všechna barva, ale odpadává v hrudkách (používám dvoufázový odličovač Yves Rocher, který mi bez problémů stáhne i voděodolnou řasenku). K odvážným tvrzením na obalu se tedy rozhodně nepřidávám, protože intenzivní objem a příjemnou aplikaci si představuju trochu jinak... jediné plus má u mě obal, ten je opravdu hezký.


Jsem ráda, že jsem mohla řasenku vyzkoušet díky Niki (její dojmy si budete moct brzy taky přečíst) a nemusela jsem do ní investovat, protože za mě je to bohužel dost zklamání. BTS se nevyrovná ani trochu. Řasenka je ale za mě asi nejvíc individuální kosmetický produkt, takže je samozřejmě možné, že vám bude vyhovovat. Pokud by vás tedy zaujala, bude v drogeriích k dostání od listopadu za 300 Kč.
Zkoušeli jste ji už? Nebo se na ni chystáte, až dorazí do českých drogérií?

12 komentářů:

  1. s touto řasenkou zkušenosti nemám, momentálně mám nějakou z dm za pár kaček a hrozně mile mě překvapila!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám třeba hodně ráda řasenky Essence nebo Catrice, které jsou taky levné a nemusím s nima bojovat jako s touhle :D

      Vymazat
  2. Zítra si jdu ke svojí fyzioterapeutce porovnat moji rakouskou verzi s její německou. Obě jsme maximálně spokojené, zvlášť co do objemu v první vrstvě a oběma nám drží (i její mamince). Zajímalo by mě, zda je v Evropě skutečně několik verzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jestli budeš mít do sbírky další kartáček :D je to řasenka, takže sto lidí, sto chutí, ale já nemám nijak problémové řasy a prostě mě nenadchla.

      Vymazat
    2. Já mám problémové řasy a taky mě nenadchla :D

      Vymazat
  3. Hele teď mě mrzí, že jsem si ji nekoupila v tom Londýně, páč jestli ČR má zase nějakou debilní verzi, tak nedík :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu to, je Made in Italy stejně jako třeba rakouská verze, co má Marťa (viz výše)... ale ty kartáčky prostě fakt vypadají nějak jinak a to mizení a špatné barvení prostě neodpouštím a nemám chuť zkoušet další týdny, za jak dlouho si to řasenka rozmyslí a začne se chovat normálně, na to jsem zmlsaná :D

      Vymazat
    2. Tomu naprosto rozumím, taky bych byla naštvaná. Já to nechápu, že čr musí mít zase něco extra :D

      Vymazat
  4. tak to je škoda, že na to aký mala nástup na trh a blogovú odozvu ti nesadla :( bola by som zvedavá aká bude na mojich neposlušných riasach :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí obal, ale už jsem četla více recenzí, že jde spíš o průměr, ale ráda bych ji vyzkoušela sama.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám vyzkoušeno, za mě teda ne. Já mám zase na kartáčku velké množství barvy, které mi řasy hned slepí k sobě. Přirozené řasy mám dlouhé (vrchní i spodní) a od řasenky čekám prodloužení a mírné zhuštění. Po druhé vrstvě mám řasy slepené, musím rozčesávat kartáčkem a stírat přebytečnou vrstvu. Odpoledne mám pod spodními řasami drobky řasenky. Takže zpět k mé milované 2000 Calories

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!