čtvrtek 27. června 2013

Moje kosmetické novinky

Hezké odpoledne! Včera mi přibylo několik zajímavých kosmetických produktů, o kterých vám chci napsat. Nejdřív jsem si byla v dm pro Balea sprchovou pěnu a odnesla jsem si s ní i nový šampon na poškozené vlasy od Garnier, večer jsem ještě s kamarádkami opožděně slavila narozeniny a taky jsem dostala pár zajímavých věcí.

Sprchová pěna Balea, v dm za 45,-

Sprchová pěna Balea je teď hodně populární, už jsem o ní četla na víc místech, tak jsem ji chtěla taky vyzkoušet. Měla jsem podobný výrobek od Rituals, ale jejich ceny mi přijdou dost přemrštěné. Balea má mít vůni exotického ovoce, na obalu je mango, meloun a citrusy, a taky tak voní, ale naštěstí to není žádná přeslazená chemie, voní opravdu moc hezky. Oproti Rituals je hned po vystříknutí dost tekutá, ale na pěnu se změní rychle. Dokonce jsem si s ní i holila nohy a na to se taky hodí dobře – mám dost citlivou pokožku, osypu se i po hodně pěnách přímo na holení, ale tady nic, takže to je velké plus. Celkově mám po pěně pocit jemnější a hladší kůže, takže dokud bude v dm, budu si ji kupovat. Ale pozor při výběru, pěny jsou často opatlané, jak je lidi zkouší, takže jsem musela hrábnout až dozadu!

Šampon Garnier Fructis Goodbye damage, v dm za 63,-

O nové řadě Fructis Goodbye Damage jsem četla na facebooku Garnier a Fructis mám hodně ráda, takže když jsem novinku viděla v regálu, rozhodla jsem se ji vyzkoušet. Pro začátek jen šampon, ještě mají balzám, sérum a olej, ale ty mě tolik nelákají. Výrobce slibuje napravení 1 roku poškození během jednoho týdne díky výtažku z oleje amla (ovoce podobné angreštu) a Keraphyllu (to je nějaký patent L’Orealu). Já svoje dlouhé vlasy často fénuju a na to má tahle řada taky pomáhat. Už po prvním umytí jsem měla pocit jemnějších a hebčích vlasů, někdy při oplachování cítím trochu krepatění, ale s tímhle šamponem jsem měla vlasy krásně hladké. Rozčesat šly snadno, i ráno byly lesklé a vzdušné. Navíc krásně voní, jsem s ním spokojená.


Tohle už jsem dostala jako dárek, laky Rimmel mám hodně ráda, přijdou mi kvalitní, na to, že jsou levné. Tyhle odstíny (605 Purple Reign a 315 Ready, aim, paint!) se budou na léto hodit, plánuju vyzkoušet ombre nehty, tak je možná zkusím s nimi. Hloubkově čistící maska Montagne Jeunesse je slupovací, takovou jsem ještě neměla, a jsem zvědavá, jestli bude mít fialovou barvu jako na obalu :) Na masky plánuju udělat zvláštní článek, takže se můžete těšit na její recenzi. Balzám na rty Astrid je taková klasika, sice moc nemám ráda perleťové odstíny, ale až se trochu opálím, tak ho budu používat.


No a tohle překvapení mě čekalo dneska ráno. Byla jsem vybraná na testování tělového mléka do sprchy Nivea a dneska mi pošta přivezla balíček (kromě mléka tam byly ještě katalogy Nivea a spousta různých vzorečků). Pro mě je tohle stvořené, protože mazání mě strašně nebaví a s tímhle mlékem se to dá zvládnout ve sprše. Takže budu poctivě zkoušet a určitě čekejte recenzi :) první dojem po otevření je, že moc hezky voní!

Znáte některý z těchto výrobků? Plánujete vyzkoušet některou z novinek?

7 komentářů:

  1. Těším se na recenzi toho mléka od Nivey. :) Mě bohužel nevybrali :( , ale mají mi dorazit alespoň vzorečky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem na to zvědavá, zatím jsem na něj četla kladné ohlasy :)

      Vymazat
  2. Rimmel laky mám moc ráda a mám taky ten červený odstín.. Teď ho mám zrovna na rukou. Pěkně drží! Musím si asi pořídit více odstínů:). Výrobky od Balea mám ráda, je to taková klasická značka, ale má moc voňavé přípravky:D
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dneska jsem si koupila (zatím jenom v cestovní mini verzi) ten Balea krém na nohy s ureou, všude na něj čtu chválu, tak ho otestuju na dovolené :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. vybrali mě na testování přes jejich facebook, mají tam tyhle akce docela často, podívej se tam - je to Nivea Friends

      Vymazat
  4. Myslím, že tuhle masku jsem měla, a byla taková červeno-růžovo-průhledná, a moc mi nevoněla.. :D(snad to byla ona? :D) strašně moc doporučuju tu čokoládovou, ta je skvělá, nádherně voní! :)

    http://fashionbeautycollection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!