úterý 4. června 2013

V(d)ěčné téma – odličování


Na rozjezd bych se chtěla věnovat tématu, které se dříve nebo později objeví na každém blogu. Vyzkoušela jsem spoustu různých odličovačů i micelárních vod a protrpěla hodně večerů se štípáním v očích, než jsem našla svoje dvě favoritky :) 

Nejdřív stručný výběr těch, co se nekvalifikovali:

Nivea klasická i dvoufázová – sice odlíčí celkem rychle, ale za cenu červených fleků a poměrně silného štípání
Garnier Essentials (zelený) – to samé, ale neodličuje tak dobře – takže to štípání trvá ještě delší dobu
Garnier Sensitive (dvoufázový) – kvalitní a rychlé odlíčení, tolik neštípe, ale fleky zůstaly
Sephora a Yves Rocher (dvoufázové) – víceméně to stejné, co Garnier, ty dvoufázové odlíčí dost dobře, sice někomu může vadit ten mastnější pocit, ale je to lepší než se drhnout deset minut :) navíc mívají v obou obchodech často slevy a akce, tak jdou sehnat za dobrou cenu
MUFE Sens’Eyes – od téhle značky jsem čekala rozhodně víc, na to, že má být i na voděodolné líčení, měl velký problém s obyčejnou řasenkou, navíc štípal a je krémový, to já nemám moc ráda, vždycky mi to připadá, jako bych si do oka plácla kus krému
La Roche-Posay micelární voda – za mě propadák, ostatní jejich věci mám ráda, ale takhle mě neštípalo nikdy nic, oči jsem chvíli nemohla ani otevřít a měla jsem je úplně krvavé. Zkoušela jsem to ze zvědavosti víckrát a vždycky stejný problém. Nevím, na co tak špatně reaguju, nikde jinde jsem podobné reakce nečetla...

Finále :)

Fenomenální a téměř všemi oblíbená Bioderma Sensibio H2O – nebudu vypisovat, jak je skvělá, protože to jste už četli stokrát :) Je fajn, že je neparfémovaná, opravdu neštípe ani po ní neflekatím, jediná nevýhoda je vyšší cena (já ji většinou pořizuju v lékarně za 300 – 350, na fotce akční úlovek 1+1 za 415, což se pořád vyplatí) a trošku obtížné odličování větších vrstev řasenky a linky. Ale i při delším drhnutí je to pořád bez problémů, takže si za ni klidně připlatím, jen když nebudu každý večer vypadat jako králík.

Rodinka Bioderma - akční sada z lékárny a malý vzorek jako dárek k jinému nákupu

Na paty jí ovšem šlape Dermacol Elixir micelární voda – když jsem ji vybalila z březnového SenzaBoxu, tak jsem si o ní něco hledala, protože jsem byla ke všemu jinému než Biodermě nedůvěřivá. Našla jsem smíšené recenze, tak jsem se chvíli odhodlávala ji zkusit, ale nakonec jsem rozhodně nelitovala, spíš naopak. Účinkem Biodermu dokonce předčí, i tlustá černá linka je po jednom přetření pryč, žádné negativní reakce na ni nemám a navíc je cenově mnohem výhodnější (na oficiálním e-shopu Dermacol je za 129). Jediné, co někomu může vadit, jsou parabeny v obsahu, a balení je lehce nepraktické – vytéká trochu okolo a pak se loupe ten potisk, ale pro mě to jsou detaily a až vypotřebuju zásoby Biodermy, tak si ji rozhodně koupím znovu!


Jaké jsou vaše zkušenosti s odličováním? Máte svoje favority a propadáky?

4 komentáře:

  1. Můj favorit je také Bioderma Sensibio H2O, narazila jsem na ni díky vzorkům, co mi zaslali, a teď na ni nedám dopustit. :) A největší propadák je na 100 % to bílé odličovadlo od Avonu, pokud tušíš, co mám na mysli. Nehorázný zapatlovač očí. Zkusila jsem kdysi jednou a už nikdy víc. http://i.mimibazar.cz/h/bc/2/111010/14/b49138385.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Avonu moc věci ozkoušených nemám, většinou spíš dekorativku nebo krémy a sprcháče. takže tohle teda radši ani nikdy zkoušet nebudu :)

      Vymazat
  2. Měla jsem Biodermu zelenou, a oči se mi s ní tak dobře neodličovali,nyní mám dvoufázový od Garnieru a jsem vcelku spokojená, a pak ještě nejúžasnější odličovač na světě je od Mary Kay ale bohužel stojí 150 ml 500 kč, ale je fantastickej!

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Na tú micelárku z Dermacolu sa pozerám už dlho, po tvojej recenzii si ju asi aj kúpim. Inak pre mňa naj micelárna voda a odličovacia zároveň je tiež Bioderma, ale tá zelená Sébium.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!